söndag 21 augusti 2011

Nu bäre snart iväg!!

Tjena Tjena!

Sitter här på sängen och ska precis börja packa resväskan inför morgondagens avresa.
Har varit i Norge senaste dagarna så har inte ens hunnit packa upp den resväskan så jag måste ta till orken och göra det först! Ska bli superroligt att få åka iväg på detta!
Inom en dag, 24 h, kommer jag att sitta i restaurangen på hotellet Van der Valk med en öppningsmiddag och för träffa alla deltagare. Formal dress code är det ju också så men måste ju klä upp sig lite grann!

Idag har jag suttit och läst på lite extra om alla Speakers, om workshopsen och lite allmän information, allt för att vara så nypumpad med så mycket information som möjligt. Verkar vara väldigt kompetenta och intressant människor som vi kommer stöta på. Ska kika lite på biljetter och lägga upp en strategi för att resan ska flyta på så bra som möjligt och sedan ska jag nog sova... Måste ju kliva upp ganska tidigt.

Har också haft god kontakt med Michael, den andra stipendiaten här från Västernorrland. Vi är ju praktiskt taget grannar och känner varandra sedan innan så vi tänkte samåka till flygplatsen. Alltid kul att ha sällskap!

Nä! Nu ska jag packa för fullt och vi får se hur mycket sömn jag kommer få inatt... Brukar vara svårt att sova när man väntar på något spännande ;) Ungefär som julafton när man var liten!

Vi hörs ganska snart igen för nu går bloggen nog igång i full fart denna vecka. Godnatt och hejdå Sverige!!!

/Lampinen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar