måndag 22 augusti 2011

Hej allihopa!

Nu har AER's Summerschool dragit igång på riktigt. Flög igår från Midlanda, Sundsvall till Arlanda, Stockholm. Gick riktigt fort och jag fick först första gången lyfta från Midlanda... Vilken lite och söt flygplats. En stund innan vi skulle kliva på det flyget mötte vi Ulla Gredemyr och hon ska håller i Summer Entrepreneur workshopen, och som tur är så har jag ju självklart valt den! Mycket trevlig människa. Vi mötte även en väldigt trevlig Bryssel-dam vid namn Kerstin Brandelius-Johansson, satt och fikade med henne, hade intressanta samtal och helt enkelt en skönt stund där på Waynes coffe.

Brandelius, Forslund & Gredemyr
Kerstin ville att jag skulle ta lite kort under denna vecka och skriva lite om vad som gjort och sagts, så det blir väl skojjigt också.

Hur som helst så fortsatte Michael, Ulla och jag vår resa från Arlanda till Amsterdam där vi sedan färdades med tåg till Almere. Mycket intressanta och fina byggnader måste jag säga! Vi hade även sån tur att det fanns människor på plats som tog emot oss, så vi fick skjuts till hotellet.

Vi hade middag kl. 19.00 vilket var en väldigt rolig middag (social, träffa massa folk, satt tydligen i ett väldigt "bra bord" var det någon som sade. Ett bord med att ungdomsordförandena... Så ja, men vad kan man göra när man delar rum med en av dem.) Hur som helst så var alla jätte trevliga och vi snackade hela kvällen och en bra bit in på natten.. Så, lite trött nu kanske, hehe

Jag måste hålla med Lampinen resan till Flevoland var riktigt jobbig mycket vänta och och dryga fanns dock inte så mycket att göra, sen när vi väl kom fram till hotellet och hade dumpat av våra saker i rummen så skulle vi gå och käka buffe middag på hotellet och jag måste säga att det var mycket gott och sällskapet var mycket trevligt.


My & My roomie Maria Martinsson!





Nu inväntas en ny och spännande dag! / Lampinen

2 kommentarer:

  1. Spännande vecka ni har framför er, lycka till

    SvaraRadera
  2. Ha en bra vecka, ge med er av era kunskaper och erfarenheter och ta till er av vad alla andra har att ge er. Kramar från fam Lampinen

    SvaraRadera